Österlen FF

Plats:Skillinge IP
Österlen FF - Lindsdals IF 3-0
2017-10-03 13:09
Lindsdals IF blev både mållösa och poänglösa vid mötet med Österlen FF under söndagseftermiddagen.
Första halvlek blev mållösa, men där båda lagen hade många målchanser till både ett och två mål.
Målen skulle komma under den andra halvleken och det var hemmalaget som protokollfördes för samtliga tre mål.
Nu väntar de två sista omgångar innan vi kan summera säsongen. För LIFFEN väntar då de båda topplagen Hässleholms IF och Torns IF.

Matchfakta: Österlen FF - Lindsdals IF 3-0 (0-0)
1-0 (53) Tibor Cica, 2-0 (83) Fabian Karlsson, 3-0 (86) Viktor Ekblom
Utvisning: David Jansson
Varningar: Fredrick Roskvist (2)