Karlskrona UF (3)
Lindsdals IF (2)1 - 0Karlskrona UF (3)

Matchstart:lör 17 februari, 13:00
Plats:Fjölebro IP - Konstgräs
Lindsdals IF - Karlskrona UF 1-0
2018-02-19 13:25
Emil Johansson gjorde matchens ända målen i lördagens träningsmatch mot Karlskrona UF. Målet kom till i den 36:e spelminuten av första halvlek.
Tränaren Jonathan Taylor sammanfattar matchen så här:
- Vi håller nollan för andra matchen i rad i en match där vi hade många spelare på skadelistan, sjukdomslistan och på sportlovsreselistan. Så med dessa förutsättningar är matchen helt OK, men samtidigt vet vi att det finns saker som vi måste jobba vidare med fram till seriestarten.
Närmast väntar till kommande helg träningsmatch mot Myresjö/Vetlanda FK på Heds Arenas konstgräs i Vetlanda.
Laget: Alexander Kungsman - Andreas Lundqvist, Herman Sillerström, Adam Stark - Kujtim Shkreta, Azad Eliassi, Diako Eliassi, Karvan Delashob, Simon Bern - Nikolaos Ignatiadis, Emil Johansson
Klas Albinsson, Jonathan Taylor