Nosaby IF

Plats:Lindsdals IP
Lindsdals IF - Nosaby IF 1-4
2018-04-24 09:15
Med mål i den sista matchminuten genom Fredrick Roskvist kunde Lindsdals IF spräcka målnollan efter de två målösa inledande matcherna. Trots detta målet blev det förlust med 1-4 mot Nosaby IF.
Ett Nosaby som i och med segern toppar tabellen efter de tre inledande omgångarna med maximerat nio poäng.
Chanser till fler mål från LIFFEN saknades dock inte men en hårt jobbande målvakt Christoffer Eklund i Nosabymålet såg till att inte det blev mål den soliga men blåsiga lördag.
Chans till revansch redan till kommande lördag - då det blir ytterligare en match på konstgräs. Denna gången mot Nässjö FF på Skogsvallens konstgräs.

Matchfakta: Lindsdals IF - Nosaby IF 1-4 (0-2)
0-1 (35) Anton Bloom, 0-2 (37) Julian Grozdanovski, 0-3 (58) Julian Grozdanovski, 0-4 (87) Robin Lindskog, 1-4 (90) Fredrick Roskvist

Startelva: Alexander Kungsman - Diako Eliassi (86), Herman Sillerström, Andreas Lundqvist, Kujtim Shkreta (62) - Simon Bern (46), Karvan Delashob, Azad Eliassi, Nikolaos Ignatiadis (86) - Emil Johansson, Filip Quist (62)

Johan Lundberg