Nässjö FF

Plats:Skogsvallen - Konstgräs
Nässjö FF - Lindsdals IF 3-0
2018-04-30 13:03
Det blev inga poäng till Lindsdals IF när man på lördagseftermiddagen mötte Nässjö FF på Skogsvallens konstgräs.
Med tre mål av Leaford Allen - ett i första och två i andra -skrevs slutresultatet till 3-0 till hemmalaget.
Målchansmässigt var det en jämn match, men Nässjö var det lag som utnyttjade chanserna på bästa sätt.
LIFFEN får jaga vidare mot första poängen, och nästa möjighet blir kommande lördag då Dalstorps IF kommer på besök till Lindsdals IP-Fjölebro

Matchfakta: Nässjö FF - Lindsdals IF 3-0 (1-0)
1-0 (38) Leaford Allen, 2-0 (67) Leaford Allen, 3-0 (70) Leaford Allen
Varningar: Jesper Nilsén (1), Emil Johansson (1), Azad Eliassi (1)