Ängö BK (4)
Lindsdals IF (3)8 - 0Ängö BK (4)

Matchstart:lör 09 mars, 13:00
Plats:Fjölebro IP - Konstgräs
Samling:11:00, Fjölebro
Aktivitetsinfo: Hej på er!
Hela truppen kallas till lördagens match (Felix E spelar  dock inte pga ljumskarna). Inför matchen har vi samvaro med käk. Saloniki serverar festligheterna:) Därför samlas vi redan kl. 11.00 uppe i samlingsrummet och därefter har vi som vanligt matchgenomgång.
Lindsdals IF - Ängö BK 8-0
2019-03-11 11:31
Det blev ännu en 8-0 seger för LIFFEN när man på lördagseftermiddagen träningsspelade mot Ängö BK. Vid träningsmatchen mot Lindås/Långasjö FF för några veckor sedan blev det också en 8-0 seger.
Likt då var det under andra halvlek som målen ramlade in. Efter att Arvin Nabi gjort första halvlekens ändå mål i slutsekunderna av halvleken trillade målen in med jämna mellanrum under den andra.
Felix Troedsson Lanzinger gjorde 2-0 efter 47 minuter,
Kujtim Shkreta gjorden 3-0 efter 50 minuter,
Herman Sillerström gjorde 4-0 efter 56 minuter,
Filip Sparavec gjorde 5-0 efter 61 minuter,
Arvin Nabi gjorde 6-0 efter 76 minuter,
Arvin Nabi gjorde 7-0 efter 83 minuter och
Emil Johansson fick sista ordet med 8-0 i den 90:e matchminuten.

Till kommande helg -16 mars - blir det nytt möte mot div IV motstånd. Denna gången väntar Smedby BoIK för motståndet på Fjölebros konstgräs.
Ett Smedby BoIK med Lindsdalsbekantningarna Mattias Dolk, Mergim Pllana och Azad Eliassi.