IFK Karlshamn

Plats:Fjölebro IP, Lindsdal
Lindsdals IF - IFK Karlshamn 0-3
2022-06-02 22:30

Upp som en sol och ned som en pannkaka. Så kan man rubricera veckan som varit för herrarna i div tre.

Efter två övertygande segrar med 3-0 mot Hörvikens IF och Pukebergs BK blev det platt fall under söndagens match mot IFK Karlshamn.

Med en mål i första halvlek och två i andra skrevs slutresultatet till 3-0 för gästande IFK Karlshamn.

Chans till revanch till kommande pingthelg med nytt länsderby, då Färjestadens GoIF väntar på Tallhöjden.

Matchfakta: Lindsdals IF - IFK Karlshamn 0-3 (0-1)

0-1 (33) Svante Håkansson, 0-2 (46) Adam Nensén, 0-3 (81) Shahin Feizi

Varningar: Inga

Startelva: Alexander Kungsman - Herman Sillerström, Emil Schylström, Eric Alm (85) - Oscar Holmgren (85), Anton Alexandersson, Andreas Lundqvist, Jesper Nilsén (68), Lukas Quist - Hugo Lilja (60), Ludvig Heden